luni, 4 martie 2024

PRIMARUL ALEXANDRU PETCOV: "ZILELE ACESTEA AM SEMNAT ACCEPTUL DE A-L INSTALA. ESTE CINEVA CARE L-A DONAT"


Am vizitat astăzi Crucifixul. Pentru ca am discutat acum ceva timp despre el cu Alexandru Petcov, primarul de Bălți ales la finele anului trecut. Știți ce mi-a spus? Mi-a scris că "Zilele acestea am semnat acceptul de a-l reinstala. Este cineva care l-a donat."

E răspunsul lui la rugămintea mea de a dispune reinstalarea Troiței demontate după incendiul de vegetație din 21 iulie 2022.

Petcov nu mi-a oferit amănunte, dar l-am crezut. Simt că nu minte. E un alt fel de primar. Altul decât cei ce am avut.

Cine a donat noua Cruce, ce reprezintă ea și când va fi instalată, sperăm să aflăm în curând.

Gunoaile din preajma Crucifixului, drumul care duce spre el, rămâne, însă, o problemă serioasă. Deoarece nu se știe cine o va soluționa. E vorba, totuși, despre un monument de cultură și istorie de însemnătate locală. De aceeași importanță ca și tancul din centrul orașului.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ÎN VALEA RĂUTULUI DIN BĂLȚI, A FOST SFINȚITĂ O NOUĂ TROIȚĂ RIDICATĂ ÎN MEMORIA PRIZONIERILOR LAGĂRULUI NKVD-IST NR. 33 Un sobor de preoți de...